diumenge, 3 de maig del 2009

Coses que potser no haurien de passar....

Ara que ja estic gairebé recuperat de l'estat de xoc voldria que m'acompanyeu a imaginar certes situacions:
* Us imagineu un dia de Tots Sants amb els cementiris tancats ?
* Us imagineu unes festes de Nadal amb la Fira de Santa Llúcia tancada ?
* Us imagineu un 11 de setembre amb el monument a Rafel de Casanova en un taller de restauració ?
* Us imagineu un Barça - Madrid amb el Camp Nou buit ?
* Us imagineu la revetlla de Sant Joan sense coets, ni petards, ni coca, ni cava ?
* Us imagineu un dinar de casament amb els convidats a fora del restaurant ?

Doncs coses com aquestes em vaig imaginar fa uns dies quan vaig trobar-me aquest cartell :

I digueu-me perepunyetes, si voleu, però jo hi ha coses que encara no entenc.

3 comentaris:

Mollet 2011 ha dit...

La veritat és totalment desconcertant. En principi hauria de ser un dia que la biblioteca celebrés. Si te una explicació a nosaltres se'ns escapa...

Friks Vaporup ha dit...

Pressions del lobby dels llibreters per treure's de sobre la competència un dia tan assenyalat?

Josep ha dit...

Una església tancada durant la Setmana Santa. "Tancat per defunció de l'amo"