dissabte, 12 de setembre del 2009

Tornada a l'escola.....

Si senyores i senyors, després de no sé quants anys lo pH torna a l'escola. Millor dit a la universitat.
Quan vaig deixar-la no era conscient de que tard ho d'hora hi havia de tornar, el saber sempre ha estat una de les meves dèries (encara que he de reconèixer que poc cultivada).
Vaig començar, fa molt de temps, periodisme, ara en diuen ciències de la informació, i molts anys més tard em va sebar greu no haver continuat.
Ara potser és el moment de tornar-hi.
Em diuen, cibernéticament, que el dia 16 de setembre comença el curs. Ja estic nerviós. M'he d'anar a comprar un "plumier" ? He de posar el meu nom a la bata?
Recupero una imatge antiga i gairebé no em reconec :


Com seran els meus companys ? Encara es fan "xuletes" ? Es pot fumar al wàter ?
Qui serà el delegat de classe ? Jugarem a fútbol al pati amb una pilota feta amb els papers dels entrepans de l'esmorsar ? Si un dia no vaig a clase hauré de portar un paper signat pels meus pares ? I les notes ?.......
No sé per què tinc la sensació de que res serà igual que abans.....
Ara em parlen de crèdits (quan jo anava a l'escola ho pagàvem tot al comptat), em diuen que m'adjudicaran una aula virtual i que podré triar si vull avaluació continuada o exàmen final ( en dissabte !!!!).

Ja us en faré cinc cèntims d'euro més endavant. Potser en podré fer una novel.la que es dirà : Aventures i desventures de lo pH a la UOC.

De moment he tafanejat el campus virtual i he trobat el meu germà gran i un amic de la infantesa.

Quines altres sorpreses em deuen esperar ?

4 comentaris:

Frannia ha dit...

Voler aprendre està molt bé. Jo vaig intentar fer psicologia per la UOC però aviat vaig abandonar. Simplement per una qüestió d'autodisciplina.
Et faràs periodista del corasson? ;)

pep ha dit...

Home, tenint en compte que només m'he matriculat d'una assignatura, potser als 94 anys aconsseguiré ser el periodista més vell del món....el periodista geriàtric, em diran... ;-))

Clidice ha dit...

imagino que estàs a Humanitats ^^ si necessites res busca'm, jo ja fa temps que hi visc a la UOC :P i espero doctorar-me abans de la jubilació :D

Llibreria L'Illa ha dit...

Amb tants crèdits vés al tanto amb l'euribor.

Enhorabona i endavant