dilluns, 28 de juny del 2010

Carrinclonades XXIII

No sé si mai n'haureu sentit parlar d'en Gino Diamantini. Amb tot el respecte i "carinyo" de que soc capaç diré que es una mena de frikkie amb un estil personal, com us ho diria.....amb un cert carisma.
També és de justícia que com a mínim fins fa una estona era amic meu i que en aquest videoclip tant currat com casolà, també hi surt el meu fill ( respectant la llei de protecció de dades no us diré qui és).
Espero doncs que gaudiu d'un clàssic de tota la vida amb llapisades d'una certa modernitat....


Després de mirar-m'ho encara no entenc on li veig la modernitat....

2 comentaris:

Vida ha dit...

Home, modernitat, modernitat...en la vespa segur que no! I en l'aparició de l'Elvis encara menys...estooooo...jo no dic res :)

Anònim ha dit...

dons a mi m'agrada força aquest video, es diferent a tot....la cançó mola molt i en Gino es un tros d'artista, anims GINO!!!!