divendres, 16 de juliol del 2010

OT

Amb la voluntat de desfer malentesos i per netejar la meva imatge, vaig a explicar el meu pas per el càsting d'OT, en el que participo activament des de aquesta setmana.

Vaig arribar al davant del lloc on havia estat citat a quarts de deu del matí. Encara no feia massa calor i la cua (d'aproximadament un centenar de persones) estava ordenadament a l'ombra. Una hora més tard vaig poder entrar a l'edifici i allí una amable senyoreta em va donar un nº i em va indicar que esperés pacientment a que el meu número aparegués a la pantalla. Em vaig instal.lar en una semi còmode sala d'espera i contemplava com els altres candidats ananven circulant ordenadament cap a les taules corresponents.

Aproximadament tres hores més tard, just en el moment en que les meves esperances començaven a defallir, va aparèixer el meu número a la pantalla : A0022 taula 28.
Un amable "segureta" em va indicar amb cordialitat on era la taula 28. Allí m'esperava una altra amable senyoreta que després de prendre les meves dades i comprovar que tota la documentació que duia era correcte, vam començar a parlar de les meves habilitats. Ella anava prenent nota amb una escrupulosa eficiència, prova sens dubte de que em trobava al devant d'una professional acostumada a aquesta mena de tràmits i curtida en milers de càstings.

Quan li vaig demanar, amb tota l'educació de que vaig ser capaç, quin era el següent pas, em va respondre amb la frase que tothom tem en aquestes circunstàncies.
Ja et trucarem, gràcies - va respondre amb un cert automatisme.
I s'ha presentat gaire gent ? - vaig demanr intentant caure en gràcia, doncs diuen que és millor que ser graciós.
Home, la veritat es que si que hi ha força gent al teu devant, calculo que uns 4.000.000 - i va premer el botó que va fer saltar el número de la pantalleta...


6 comentaris:

Salvador Macip ha dit...

OK, ja estic més tranquil, tot i que aquesta OT si que és una putada!

Vida ha dit...

Et dic el mateix...

zel ha dit...

Osti, al principi he flipat, de veritat!
Bé, després també, sort!

Illa incognita ha dit...

Això, Ph, moltíssima sort!!!
I energies i ànims per assolir-la al més aviat possible!!!

pep ha dit...

Gràcies a tothom pels vostres bons dessitjos. No cal dir que s'inaugura una temporada interessant amb les noves aventures de pH a OT.

llum ha dit...

D'acord però assegura't que només et fitxen per a una temporada!!!!!!