dimarts, 23 d’octubre del 2007

A casa som tots morts (1ª edició)

Senyores i senyors ja tenim la primera edició de "A casa som tots morts".Aquesta barrabassada que podreu trobar fàcilment a la web www.relatsencatala.com, finalment ha merescut l'interés d'uns editors i ha vist la llum.Deixeu-me que us ho expliqui.El meu mànager i agent literari, que malgrat els seus esforços en difondre la meva obra, mai no havia lligat cap publicació, finalment ho ha aconsseguit. Desconec si les negociacions han estat massa llargues o fins a quin punt els interessos de ves a saber qui han influit en l'edició. Finalment ja tenim al carrer l'esperada obra "A casa som tots morts", coincidint amb el tercer aniversari de la seva aparició a la xarxa.Em consta a més que l'edició s'ha exaurit sense ni tan sols tenir temps d'estar a l'aparador de les millors llibreries de la ciutat. Haurem d'esperar a una possible segona edició que en aquest moments està en un punt mort, aprofitant que s'acosta Tots Sants.I dit això vull agrair al meu pare (alhora mànager i agent literari) i als seus compinxes els germans Gausachs l'esplèndida edició de "A casa tots som morts" amb una edició limitada de dos exemplars, convenientment impresos en una impresora quasi clandestina i relligats a cops de grapadora.Potser m'hauré de pensar en escriure una segona part, encara que ja se saps que les segones parts mai no acaben de ser bones...Gràcies a tots tres per fer-ho possible!!!