divendres, 28 de març del 2008

La carpa Juanita fa catúfols...

Adreço a tota la concurrècia, una vegada més, a les meves grans dosis d'analfabetisme geogràfic i a la meva memòria geriàtrica, que no em porten en lloc més que a escriure amb desconeixement de causa.
Dit això i gràcies al comentari anònim que ha posat llum a l'assumpte, rectifico i certifico que :

* La carpa Juanita és a Vilanova en lloc de Banyoles.
* Que no l'he vista mai a la meva vida actual (potser en d'altres si, però ara mateix no us ho sabria dir).
* Que Banyoles i Vilanova no estan a la vora l'una de l'altre (potser relativament, si).
També vull afegir que :
* A Banyoles, al costat del "xiringuito" hi havia una carpa (peix, no del Circ du Soleil) de grans dimensions que ara mateix no recordo com es deia. La posibilitat de que es digués Juanita es remota, però no impossible.
* Mai a la vida he anat d'excurssió amb l'escola a Vilanova, bo i que he de reconèixer que potser m'hagués agradat fer-ho.
* El negre de banyoles no era boixmà com indicava al darrer post. En català correcte és boiximà.

I en desgreuge de totes les carpes bebedores amb porró, de tots els vilanovins i vilanovines que poden haver-se sentit ofesos, de tots els anònims que estan a l'aguait de les meves mancances, us adjunto un video on hi ha una colla de nadius fent el ximple al voltant d'una carpa (crec que son vilanovins, però no voldria ofendre) :
I una foto de la genuina i autèntica carpa Juanita fent un tranguinyol, bon profit.

1 comentari:

Friks Vaporup ha dit...

La carpa de Banyoles es deia Ramona. Uns de Vilanova li tiraven boiximans per sopar fins que un dia un porró que es deia Juanita - porrona, doncs - va rajar un taparabos en lloc de vi i es va ennuegar. Ara està plastificada al Museu Darder de Botswana.

De res :)