diumenge, 15 de novembre del 2009

Carrinclonades XII

Hi ha cançons que malgrat sentir-ne una versió i una altra sempre semblen el mateix. El mateix ritme, fins i tot hi ha qui imita la veu del cantant original, i els arranjaments. En un moment hi donen una pinzellada personal i ja tenim la verssió al carrer.
El cas que us porto avui es excatament el contrari d'això.
S'agafa la verssió original, es canvia el ritme, els arranjaments, les veus, l'estil i tot plegat . I és fa, segons la meva opinió, una cosa extraordinària.
Mai a la visa havia sentit aquesta cançó amb tanta delicadesa. I aprofitant que avui estic nyonyo, la compartiré amb vosaltres. Si voleu és clar.

Amb tots vosaltres el boss, amb tots nosaltres en :

Bruce Springsteen & The Sessions Band Saints Go Marching In



Espero que us ho passeu tant bé com jo o més !!!

2 comentaris:

Clidice ha dit...

jo hi era!!!! :D :D :D :D :D el millor del món mundial! déu!!!

pep ha dit...

M'ho va semblar en veure el vídeo, però no nèstava segur!!!! Quina sort i quina "envidia cochina" que tinc !!! :-))