dimecres, 16 de juliol del 2014

Carrinclonades XL

Arribar a escriure 40 carrinclonades, depen de com es miri, no té cap mèrit. El que té mèrit és llegir-les...
Començo aquesta amb un dubte, i vaig un moment al wiquièdia i torno de seguida.......
......menys mal...en Joe Cocker encara és viu i ja té 70 anys (qui ho havia de dir que aguantaria tant de temps, això és senyal inequívoca que l'alcohol és un bon antioxidant i el tabac també).
Un home que sua de la manera que sua, un home que va estar a Woodstock, un home que va cantar aquella cançó de la pel·lícula "Nou setmanes i mitja" i que ningú se'n va adonar mentre mirava la pel·lícula, doncs aquest home, amb la seva veu castigada per tot el que pugui castigar una veu, va fer famosa la cançó You Are So Beautiful, que no va escriure ni composar ell, que és el tema que m'ocupa avui.

I que dir d'aquesta cançó que no s'hagi dit, res.

Per això us deixo que l'escolteu. Anava a posar una versió subtitulada en castellà, però no em dona la gana. Els qui no sabeu anglès, com jo mateix, ja us podeu fer una idea del que diu una cançó que el títol, traduit, vol dir :

ETS TANT BONICA ! 

Doncs ja està :




2 comentaris:

b.a. ha dit...

Doncs mira, jo que me n'alegro!

(que hagis escrit quaranta carrinclonades, que existeixi la viquipèdia, que en Joe Cocker sigui viu i encara sui, que la canço em soni malgrat l'absència de subtítols i sobretot, que tu continuis al peu del canó!)

pep ha dit...

:-)