dijous, 11 de novembre del 2010

Recomanació (ep!!! si voleu...)

Sovint em costa recomanar res a ningú doncs penso que també massa sovint el meu entusiasme o decepció pot influir en l'opinió dels altres (això deu formar part de la meva vanitat malentesa probablement).
Però no fa gaires dies em van regalar un llibre i després de llegir-lo el voldria recomanar.
El llibre l'ha escrit un tal Mathias Malzieu (que he de reconèixer no saber ni de la seva existència en aquest món) i porta per títol "La mecànica del cor".
És una història fantàstica en tots els sentits, tant per l'argument com per la qualificació literària. Parteix d'un començament força tenebrós i es desenvolupa d'una forma molt desenfadada colpejant pàgina rera pàgina tota mena de sentiments.
M'he promés a mi mateix tornar-lo a llegir (cosa que no faig gairebé mai) per a poder tornar a gaudir-lo.
Us deixo una frase a mode de tast per què us feu una idea (vaga i lleugera) del que us hi podeu trobar a dins :

"Per continuar amb vida, cada matí hauré de donar corda al meu cor. Si no , podria adormir-me per sempre."

Espero que us agradi...



1 comentari:

jaka ha dit...

Hola,
Fa molts dies que et volia dir que he fet cas de la teva recomanació i que he llegit aquest llibre, m’agrada’t molt , es fresc, diferent, m’ho he passat molt be llegint-lo.
Fins aviat,

;)