dilluns, 19 de juliol del 2010

Carrinclonades XXV

Per celebrar el 25 aniversari de les carrinclonades, auvui en posaré una de les bones. De les que a mi encara em fan posar la "gallina de piel".
"La botiga dels horrors", la vaig descobrir quan la van fer a Barcelona a l'any 1986, interpretada si no m'erro per Angels Gonyalons i Pep Anton Muñoz. Per motius que ara no venen al cas (i segurament mai hi vindran), no la vaig poder veure al teatre, però si que vaig poder comprar el disc de vinil, que encara conservo i que no puc escoltar per no tenir "tocadiscs".
Després vaig veure la versió del musical en pel.lícula (no en tinc ni idea de quan es va estrenar), però que era un "remake" d'una versió original anterior, que he aconsseguit en DVD i que no he tingut temps de veure.
En qualsevol cas, em quedo amb la cançó que us adjunto doncs com a carrinclonada és un dels exemples millors que crec que es poden veure i sentir.
Una esplèndida cançó d'amor entre el lleig i la guapa, que acaba amb un fantàstic petò de pel.lícula.
Per als qui sou sensibles de mena tingue apunt els "kleenex" per si un cas. O no.